Stichting Samen In Zorg

Onze missie

Onze missie ligt ons nauw aan het hart. Als geliefden, familieleden, ouders en bekenden van volwassenen en kinderen met specifieke zorgvragen, weten we hoe moeilijk het kan zijn om betaalbare zorg te vinden.

Lang niet alle zorg wordt vergoed en zorgverleners moeten vaak aan (te) hoge eisen voldoen om door gemeenten uitbetaald te worden. Eisen die veel tijd kosten, met name op het gebied van administratie. Veel zorgverleners besteden deze tijd liever aan hun cliƫnten. Een zorgverlener in hart en nieren wil niets liever doen dan waarvoor hij of zij is opgeleid... zorgen!!

Als Stichting Samen In Zorg is het onze missie dat iedereen, ondanks een beperkte financiƫle draagkracht, gebruik kan maken van niet-vergoede zorg. Dit is geen luxe, maar een levensbehoefte! Samen met onze zorgverleners, vrijwilligers en donateurs gaan we hard aan de slag om onze missie en onze droom uit te laten komen:

Goede en passende zorg voor iedereen!