Stichting Samen In Zorg

Wie zijn wij

Ons bestuur bestaat uit drie vrouwen die elk op onze eigen manier te maken hebben met zorg. We stellen onszelf graag aan je voor!

Voorzitter Marianne Miralles Blay- Krijnsen

Ik ben Marianne, 39 en (stief)moeder van drie kinderen. Als professional in de zorg én als moeder van twee uitzonderlijk hoogbegaafde kinderen, waarvan één ook Niet Aangeboren Hersenletsel heeft, heb ik ervaren hoe moeilijk het kan zijn om de zorg financieel rond te krijgen. De bureaucratie, de hoge kosten, het kastje en de muur... Ik loop er nog steeds tegenaan en zie dat ook bij mijn cliënten gebeuren.

Samen kunnen we de (zorg)wereld een stukje mooier maken!

Secretaris Mirjam Zonneveld- de Prinse

Ik ben Mirjam, 52 en moeder van een hoogbegaafde tienerzoon die een spierziekte heeft. Een complexe combinatie van zorgvragen, waar veel begeleiding voor ingezet moest en moet worden. Het is meestal een enorme uitdaging om door de bureaucratische molen van de gemeente te komen, zelfs met diagnoses.

Ik hoop dat we als Stichting het verschil kunnen maken in zorgland!

Penningmeester Bertine de Dood- Zaalberg

Ik ben Bertine, 39 jaar en moeder van 3 kinderen. De afgelopen jaren heb ik regelmatig ervaren hoe noodzakelijk en onmisbaar zorgverleners zijn. Tegelijk weet ik dat de kosten van deze zorg flink kunnen oplopen, wanneer deze niet worden vergoed door zorgverzekeraars of gemeenten.

Ik gun iedereen toegang tot de zorg die ze nodig hebben en geloof dat we dit samen kunnen realiseren!